2014-02-01

Naivus Gubernatorius

naivùs [pranc. naïf < lot. nativus — įgimtas, natūralus], vaikiškai atviras, nuoširdus, lengvatikis; neprityręs, neturintis gyvenimo patyrimo; paprastas, negudraujantis.

naiv|us, naivi, naivų
1. vaikiškai atviras, lengvatikis, neprityręs: Naivus žmogus.
2. rodantis nepatyrimą: Naivūs planai, naivios mintys. naivi galvosena. naiviai prv. naivumas.

Naivus vilnietis susidėjo su sukčiais...

...spalio mėnesį pasibaigus sutarties terminui „Swedbank“ sužinojau, kad iš mano investuotų 70 tūkst. Lt liko tik 48986 Lt. Paprašiau banko paaiškinti padėtį, bet buvau apkaltintas, kad pasirinkau didesnę nei vidutinę rizikingumo investavimo kryptį, kad investavimo riziką galėjau valdyti keisdamas kitą kryptį, kad man buvo viskas išaiškinta ir t.t.

Aš pasitikėjau banku ir jo profesonalumu, bet, pasirodo, buvau naivus, nes ką man rodė ir aiškino, aš supratau savaip. Tačiau visi veikėjai, kurie naudojasi žmogaus patiklumu, neprofesonalumu bei nesupratimu, vadinami sukčiais.

!

Antinaivus - sukčius?

Jau turbūt nieko nebestebina gyventojų naivumo atvejai, kuomet jie patikėję telefoninių sukčių istorijomis dosniai dalina savo santaupas.

naivùs, -ì adj. (4) vaikiškai atviras, vaikiškai pasitikintis, nepatyręs: Mergaitės akys buvo didelės, kūdikiškai naivios ir kartu tokios susimąsčiusios, protingos rš. Tai buvo geras ir naivus vaikinas rš. | Visi drąsūs planai, sugalvoti iš ryto, vakare jam pačiam rodydavosi naivūs (vaikiški) ir niekam tikę J.Dov.
naivù n.: Naivu teisintis sunkumais sp. naiviaĩ adv.: Naiviaĩ galvoti DŽ.

naivùmas sm. (2) DŽ → naivus: Jis buvo sąžiningas ligi naivumo rš.

Apie ką čia?`

Šis naivuolis, atvirkščiai, ne prarado pinigus, bet gavo jų.

Per savo naivumą.

Negali to būti?

Tokijo gubernatorius, vienas pagrindinių šio megapolio sėkmingos kampanijos už 2020 metų olimpiados surengimą veidų, ketvirtadienį atsistatydino pripažinęs, jog buvo naivus priimdamas nedeklaruotus 500 tūkst. dolerių iš vieno ligoninių magnato.

Ketvirtadienį 67 metų N.Inose pripažino buvęs naivus.

„Nežinojau, kokie griežti turi būti profesionalūs politikai, - sakė jis. - Buvau politikas mėgėjas, nors gerai išmaniau politiką. Pats galvojau, jog nepaprasta, kad tapau Tokijo gubernatoriumi“.

Šventasis naivume!

Kokia laimė, kad mūsų guvernantai nėra tokie naivūs.

Jie pirmiausia išsitiria ar nesupainiojo interesų.

Ir aplamai - tas To Kyo...

Vilnius!



Komentarų nėra: