2012-06-01

Rungtyniškumo principas

…aš turiu teisę gyventi nieko nebijodamas… aš turiu teisę gyventi su savo mama ir tėveliu… kai aš sergu, man turi būti suteikta medicinos pagalba… aš turiu teisę lankyti darželį ir mokyklą… niekam nevalia manęs mušti… visi vaikai yra svarbūs… aš turiu teisę sakyti tai, ką galvoju… aš turiu teisę žaisti…

Tarptautinė vaikų gynimo diena.

Prievarta vaiko atžvilgiu negalima.

Žurnalistų paklaustas, ar nebūtų geriau paskelbti prokuratūros poziciją dėl naujai atsiradusio liudijimo ir taip išvengti galimų interpretacijų, Vilniaus miesto vyriausias prokuroras Egidijus Motiejūnas patvirtino svarstantis galimybę teikti teismui prašymą iškviesti profesorę L. Bloznelytę. „Teisėjas pasakė teisingai. Jam iškvietus liudytoją savo iniciatyva, šalims gali kilti klausimų, kodėl pažeistas rungtyniškumo principas. Apie liudijimą yra žinoma ir šiuo metu svarstau galimybę iškviesti gydytoją į teismą“, – teigė E. Motiejūnas.

Komentarų nėra: