2007-04-07

Policija sveikina



Labai ačiū už Velykinius sveikinimus. Tik jokio skundo kovo 5 dieną aš nerašiau. Tik registruotu laišku pakartojau klausimus, išdėstytus čia. Simptomatiška: Lietuvos Respublikoje bandoma apgyvendinti skundikus ir prašytojus. Aš ne skundikas. O viceministrui Čiupailai rašiau ne prašymą, o pareiškimą. Į kurį jis iki šiol nesiteikė atsakyti.

O Justiniškių nuovada atrašė. Spustelkit jpg kopijas - padidės.

Ką Justiniškių nuovada atsakė į jos pačios rašte minimą laišką, galit paskaityti čia, žiūrėkit rašinio apačioje esančio antrojo dokumento kopiją.

Daugiau Justiniškių nuovadai neberašysiu. Ir rašiau jai vienintelį kartą - norėdamas suprasti, kodėl ji man ėmė ir parašė laišką.

Dabar aišku, kodėl. Todėl, kad

Lietuvos Respublikoje Vidaus reikalų viceministrai ir Lietuvos Respublikos policijos komisarai nerašo Lietuvos Respublikos piliečiams. Neatsako į jų laiškus. Neatsako į jų klausimus.

Į tokius klausimus:

  1. Ar Lietuvos Respublikos teisinė tvarka leidžia saugos tarnyboms naudoti elektrošoką?
  2. Jei atsakymas į pirmąjį klausimą teigiamas, prašau paaiškinti, kuo grindžiamas Lietuvos Respublikoje veikiančių privačių saugos tarnybų apginklavimas elektrošoku, kai Lietuvos Respublikos policija jo neturi?
  3. Policijos budintis iškvietė psichiatrijos gydytojus. Taip teigė atvykęs gyd. Develtov ir tą bylojo žyma jo turimoje kortelėje. Koks policijos budintis iškvietė psichiatrijos gydytojus? Vilniaus 6 – tojo policijos komisariato budintis, esant jame gyd. Develtov, tai neigė.
  4. Ar tas policijos budintis, kvietęs psichiatrijos gydytojus, nustatė man diagnozę? Paaiškinu: atvykusio gyd. Develtov turimoje kortelėje aš, Eugenijus Paliokas, buvau pavadintas „psich. lig.“, buvo apibraukta žyma ties užrašu „ūmi liga“. Turiu dviejų įvykio liudininkų raštišką liudijimą.
  5. Ar tas policijos budintis perdavė kviečiamiems psichiatrijos gydytojams melagingą informaciją, kad aš „atsisakau maisto ir vandens“ ( tai bylojo gyd. Develtov turimoje kortelėje apibraukta žyma ties užrašu „atsisako maisto ir vandens“)? Vienas iš aukščiau minėtų liudininkų mano prašymu atnešė man maisto ir gėrimų.
  6. Ar, pagal galiojančią Lietuvos Respublikos teisinę tvarką, psichiatrijos gydytojams paprašius policijos pareigūnų pagalbos, policijos pareigūnai privalo ją psichiatrijos gydytojams suteikti?
  7. Ar atsakymas iš esmės į kurį nors iš pateiktų klausimų sudaro Lietuvos Respublikos valstybės paslaptį? Jei taip, prašau konkrečiai nurodyti tą klausimą.
Kol kas nesiteikia atsakyti. Net jeigu klausia buvęs ir tebesamas bendradarbis. Gal tikisi, kad nebebus?

O bet tačiau, atsakyti į teisėtus klausimus, ponai, jums teks. Turėsit atsakyti.

Komentarų nėra: