2007-03-12

Help

----- Original Message -----

From: Eugenijus Paliokas

To: rimval@lrytas.lt

Cc: monika.garbaciauskaite@delfi.lt

Sent: Tuesday, February 27, 2007 1:58 AM

Subject: Prašymas

Dar kartą labas vakaras!

Incidento "Katpėdėlės" kavinėje (žr. priedą), metu, kai "Falck security" darbuotojai mane, surakintą antrankiais, šaukiantį Lietuva! Lietuva! ir tuo pat metu trankomą elektrošoku, tempė į lauką, prie manęs pribėgo mergina ar moteris, pasisakė esanti žurnalistė, ir paklausė manęs vardo ir pavardės. Aš juos sugebėjau pasakyti. Labai prašau padėti ją surasti. Taip pat prašau padėti surasti kitus liudytojus, buvusius vasario 24 d. apie 22-23 val. "Katpėdėlės" kavinėje Justiniškėse, prie "Norfos" prekybos centro. Dalykas tas, kad "Katpėdėlės" savininkų (?) rašytame pareiškime rašoma, jog aš necenzūriniais žodžiais keikiausi, kabinėjausi prie lankytojų ir nestovėjau ant kojų. Tyrėja, vedanti tyrimą, apklausė tik tuos liudytojus, kuriuos nurodė pareiškėjai. Aš nežinau kaip ieškoti liudininkų, nes turiu skaityti paskaitas, kitaip neteksiu darbo. Tyrėja Žana Romančiukienė, tel. 2474779. Ji kovo 1 dieną išeina atostogų ir perduoda bylą teismui.

Dar paaiškinsiu dėl elektrošoko. Anot Vilniaus 6 - tojo policijos komisariato pareigūnų, žmogus nuo elektros šoko griūna kaip pakirstas. Aš išstovėjau ant kojų. Matyt, dėl to "Falck security" darbuotojai, negalėdami tuo patikėti, mane daug kartų trankė elektrošoku. Manau, kad vaizdas iš šono buvo įsimenantis. Ypač kad visą tą laiką šaukiau Lietuva! Lietuva! Vis tik dėl to trankymo aukščiau minėtos žurnalistės neįsidėmėjau. Policija elektrošoko neturi. Pareigūnai pokalbiuose kritiškai žiūrėjo į jo naudojimą. Širdininkams jis gali būti mirtinas. Būdamas policijoje sužinojau, kad Generalinė prokuratūra atnaujino Gintaro Beresnevičiaus mirties tyrimą. Gal galėtumėte pasidomėti, ar tiriama elektrošoko sukeltos mirties versija. Prašau dėl to, kad mano atžvilgiu elektrošokas buvo naudojamas be pagrindo - aš nesipriešinau.

Dar pridursiu, kad, kai mane išvedė laukan ir priešais atsistojo "Falck Security" vyresnysis ir iš pusmetrio atstumo žiūrėjo man į akis, jis buvo panašus į budelį iš koncentracijos stovyklos. Neperdedu.

Mane galite pamatyti ir kiek pažinti čia:

http://www.vgtu.lt/pedagogas/index.php?id=102456.

Spėju, kad tas įvykis susijęs su tokio tipo komentarais

http://www.lrytas.lt/?data=20070220&id=11719696671171199404&view=6

kurių praeitą savaitę nemažai prirašiau visokiose svetainėse. Žinoma, to ryšio įrodyti negaliu, bet nuosekliai nutiko daug keistų dalykų.

Tiesa, kaip supratau, savo protestu buvau sukėlęs šurmulį pakankamai aukštai. Visokeriopai buvau bandomas išprašyti iš 6 - tojo policijos komisariato patalpų. Buvo kalbama su mano vaikais, buvo prisiminta mano žmona, buvusi politikė Gražina Paliokienė, buvo 23 val. atvežtas mano brolis, kuris keliasi pusę penkių, nes dirba statybose. Visa tai buvo daroma "iš aukščiau". To komisariato pareigūnams neturiu jokių priekaištų. Tik 3,33 promilių girtumas - ne mano, nes aš išvis nepūčiau alkotesterio. Nėra ir mano parašo. Nors mano viršininkams "iš viršaus" tai buvo pateikta kaip neginčijamas faktas. Anksčiau neteko būti nuovadoje, užtai dabar per dvi paras gerokai pažinau tą virtuvę.

Mano tel. +37069834246. Per paskaitas būnu išjungęs garsą.

Pagarbiai ir iš anksto dėkingas,

Eugenijus Paliokas,

Vilniaus Gedimino technikos universiteto docentas

BE TELEFONO NUMERIO DABAR NURODAU IR E-PAŠTO ADRESĄ:

eugenijus.paliokas@gmail.com

BŪSIU DĖKINGAS VISIEMS ATSILIEPUSIEMS VASARIO 24 D. VAKARO ĮVYKIŲ JUSTINIŠKIŲ “KATPĖDĖLĖS” RESTORANE LIUDININKAMS.

Komentarų nėra: