2007-03-12

Gerbiama

Gerbiama Edita Mizaraite,

aš tik noriu gauti atsakymus į užduotus klausimus. Argi tie atsakymai yra Valstybės paslaptis? Pakartoju:

Ar, psichiatrijos gydytojams paprašius pagalbos, policijos pareigūnai privalo ją suteikti, ar ne?

Kadangi Vilniaus 6-tojo komisariato budintis neigė kvietęs psichiatrų brigadą, prašau man atsakyti, kas ją kvietė. Taip pat prašau paaiškinti, kas, iki atvykstant psichiatrams, man nustatė "ūmią ligą" ir kas melagingai įrašė, jog "atsisakau maisto ir vandens".

Pasikartosiu, turiu dviejų įvykio liudininkų raštiškus liudijimus.

Pagarbiai,

Eugenijus Paliokas,

Vilniaus Gedimino technikos universiteto docentas

P.S. Pakartoju laišką, kuriame iškelti šie klausimai, kad būtų vienareikšmiškai aiškus kontekstas.

Labas rytas,

gerbiamas p. VPK viršininke. Prieš išeidamas į paskaitas noriu pateikti Jums klausimą, kuris nuo vakar vakaro mane neramina:

Ar, psichiatrijos gydytojams paprašius pagalbos, policijos pareigūnai privalo ją suteikti, ar ne?

Pagarbiai,

Eugenijus Paliokas,

Vilniaus Gedimino technikos universiteto docentas

----- Original Message -----

From: Edita Mizaraitė

To: 'Eugenijus Paliokas'

Sent: Tuesday, February 27, 2007 9:20 AM

Subject: RE: Eugenijus Paliokas

Gerb. Eugenijau Paliokai,

Jeigu Jūs manote, kad sostinės policijos pareigūnai viršijo savo įgaliojimus, netinkamai vykdė savo funkcijas, blogai atliko jiems pavestas pareigas, neetiškai ar netinkamai elgėsi Jūsų atžvilgiu, galite kreiptis raštiškai į Vilniaus m. VPK (Birželio 23-iosios g. 10, Vilnius) 202 kab. telef. 271 6222. Bus atliktas tyrimas.

Pagarbiai,

Vilniaus m. VPK Organizacinio skyriaus

Viešųjų ryšių poskyris

----- Original Message -----

From: Eugenijus Paliokas

To: vilnius.vpk.rvp@vrm.lt

Cc: monika.garbaciauskaite@delfi.lt

Sent: Tuesday, February 27, 2007 12:55 AM

Subject: Eugenijus Paliokas

Labas vakaras,

p. VPK viršininke. Sprendžiant iš aukštų pareigūnų skambučių man stengiantis sužinoti mano žmonos Gražinos Paliokienės telefono numerį, Jūs esate informuotas apie mano protestą. Pranešu, kad, nors vasario 26 d. 21:30 apleidau Vilniaus 6 - tojo policijos komisariato patalpas, savo reikalavimų neatsisakau. Nusprendžiau palikti jas dėl to, kad, kai netikėtai atvažiavo psichiatrų brigada, o kaip tik tuo metu mane aplankyti atėjo du draugai, pastebėjau sumišimą atvykusiųjų psichiatrų veiduose. Taip pat dėl to, kad atvykęs gyd. Develtov rankose turėjo dokumentą, kuriame aš, Eugenijus Paliokas, buvau pavadintas "psich.lig.", ratuku buvo pažymėtas užrašas "ūmi liga", taip pat "atsisako maisto ir vandens". Nepaisant "ūmios ligos", gyd. Develtov pasiūlė man parašyti, kad atsisakau konsultacijų, į kurias reikėtų važiuoti su juo. To nepadariau. Kad aš "atsisakau maisto ir vandens" - melas. Į klausimą, kodėl atvyko, gyd. Develtov atsakė, jog juos iškvietė policijos budintis. Padaryti jo turimo dokumento(?) kopiją gyd. Develtov neleido.

Kadangi Vilniaus 6-tojo komisariato budintis neigė kvietęs psichiatrų brigadą, prašau man atsakyti, kas ją kvietė. Taip pat prašau paaiškinti, kas, iki atvykstant psichiatrams, man nustatė "ūmią ligą" ir kas melagingai įrašė, jog "atsisakau maisto ir vandens".

Šiuos teiginius raštiškai patvirtina du liudytojai.

Prie laiško prisegu ankstesniojo pareiškimo kopiją. Pareiškimas įregistruotas Vilniaus 6 - jame policijos komisariate.

Pagarbiai,

Eugenijus Paliokas,

Vilniaus Gedimino Technikos universiteto docentas

Į ŠĮ LAIŠKĄ IKI ŠIOL (KOVO 12 D.) NEGAVAU ATSAKYMO

3 komentarai:

Unknown rašė...

Ei, p.Paliokas labai geras zmogus ;) viada malonus sypsosi ;) nu tas straipsnis jau biski virs zmogiskumo ribu.. bjauru net skaityti..

Zenonas rašė...

Labai panašu, kad dirba tais pačias sovietmečio metodais, "ikišti į beprotnamį", o ten vaistais "patvarko" pagal užsakymą. Dirba tai juk tie patys patikrinti kadrai.
Jaučiausi tada prieš tankus drąsus, bet prisiminęs tą sovietinių psichiatrų ir teisėjų mafiją, pasijaučiu net dabar bejėgis.

Zenonas rašė...

Aha, praėjo šitiek metų (dabar vėl birželis, tik 2015 m), bet teisėjų mafija niekur nedingo, tik sustiprėjo. Venckienės persekiojimo byla yra gražus to pavyzdys. "Minkštosiomis" galiomis nebepasipriešinsim.